• Με Courier ή με δίκτυο διανομής της εταιρείας μας (εντός Αττικής)
  • Με μεταφορική εταιρεία (προϊόντα μεγάλου όγκου)
  • Παραλαβή από την αποθήκη της εταιρείας μας
  • Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα (υπάρχει και η δυνατότητα άτοκων δόσεων με την χρεωστική κάρτα)
  • Αντικαταβολή (πληρωμή κατά την παραλαβή με μετρητά ή κάρτα)
  • Τραπεζική κατάθεση
  • PayPal

Μπορείς να παρακολουθείς σε πραγματικό χρόνο την εξέλιξη της παραγγελίας σου μέσω του παρακάτω συνδέσμου https://mercato.gr/exelixi-paraggelias/. Παράλληλα, θα λάβεις ενημέρωση μέσω email με τον αριθμό φορτωτικής (voucher) ώστε να μπορείς να παρακολουθείς την πορεία της παράδοσης.

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία σου αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείς να καλέσεις στο 2168002211 και θα αναλάβουμε την ακύρωσή της παραγγελίας.

Εάν έχεις ήδη παραλάβει το προϊόν τότε θα πρέπει να καλέσεις στο 2168002211 και να επικοινωνήσεις με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Μπορείς επίσης να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω email στο hello@mercato.gr.

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία σου αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείς να καλέσεις στο 2168002211 και θα αναλάβουμε την αλλαγή της παραγγελίας.

Εάν έχεις ήδη παραλάβει το προϊόν τότε θα πρέπει να καλέσεις στο 2168002211 και να επικοινωνήσεις με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Μπορείς επίσης να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω email στο [email protected]

Σε περίπτωση που λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία, κάλεσε μας στο 2168002211 και το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών θα σε εξυπηρετήσει. Αν το λάθος είναι δικό μας, αναλαμβάνουμε άμεσα την ευθύνη και σου στέλνουμε το προϊόν το συντομότερο, χωρίς καμία επιβάρυνση.

Αν είναι προϊόν το οποίο δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή διαθέσιμο στην αποθήκη μας, σε ενημερώνουμε για το πότε το περιμένουμε και για το αν θα υπάρξει κάποια πιθανή επιβάρυνση για τη μεταφορά.

Ενημέρωσέ μας εντός τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής ώστε να γίνει έλεγχος και αντικατάσταση του προϊόντος.

Σημαντική σημείωση:

Αντικατάσταση προϊόντος γίνεται μόνον εάν

  • Η ζημία δεν έγινε με υπαιτιότητα του πελάτη.
  • Τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παράλαβες.
  • Το προϊόν συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.